Publicitat
Publicitat

Donació de Sang a la Sala Polivalent per Setmana Santa

Sota el lema "Abans de marxar, fes una parada i salva vides" el Banc de Sang i Teixits fa una crida a tothom a donar sang o plasma abans de marxar de vacances per Setmana Santa.

La Sala Polivalent de l'Escala serà el punt de trobada aquest dimecres 16 d'abril, de les 4 de la tarda a les 9 del vespre, per donar sang o plasma. La campanya "Abans de marxar, fes una parada i salva vides", organitzada per el Bang de Sang i Teixits, vol aconseguir mantenir les reserves estables durant les festes, ja que Setmana Santa és un dels moments de l'any en el qual les donacions baixen, però les necessitats dels hospitals es mantenen. És per això que consideren important reforçar les reserves durant els dies previs. A més, qui faci donació aquests dies fins el 21 d'abril pot ser l'afortunat o l'afortunada que aconsegueixi una mona. El sorteig es farà tot just acabar la Setmana Santa i es comunicaran seguidament als guanyadors.

Cal recordar que cada dia calen 1.000 donacions a Catalunya i aquesta campanya vol incentivar a participar als joves que ho poden fer per primera vegada, així com els donants habituals. Pot donar sang qualsevol persona amb bona salut d'entre 18 i 70 anys, que pesi més de 50 quilos i, en cas de ser dona, que no estigui embarassada.

Les pròximes donacions a l'Alt Empordà seran el dia 17 d'abril a Portbou, el 8 de maig a Figueres i Bàscara i el 12 de maig a Palau-saverdera. Excepcionalment, també es podrà donar sang els matins del diumenge 20 d'abril a l'Hospital Clínic i el dilluns de Pasqua, 21 d'abril, a l'Hospital de Sant Pau de Barcelona.



© 2025 canal10.cat - Avís legal - Contactar