La Policia Local de l'Escala es va reunir a la Sala Polivalent per celebrar la seva Festa Patronal. En l'acte es van presentar els reforços per la plantilla d'estiu, amb els corresponents nomenaments. A la part més emotiva es van entregar les medalles de permanència, el reconeixement per a serveis especials i els trofeus de tir.
La Sala Polivalent va acollir la tradicional Festa Patronal de la Policia Local de l'Escala, on també hi van assistir representants de Mossos d'Esquadra, Guardia Civil i protecció Civil, a part de familiars i representants municipals.
En aquest acte formal, s'hi van presentar els nous reforços de la policia per la temporada d'estiu que fa pocs dies que ja han començat el seu servei i també el nomenament dels nous funcionaris de carrera en pràctiques. Però aquesta festivitat té el seu eix central en el reconeixement i homenatge a la feina de la Policia Local de l'Escala.
Es van entregar les medalles a la trajectòria professional dins el cos de policia, es van reconèixer actuacions de mèrit com el cas del furt d'una cartera, resolt en 10 minuts i també el paper de la policia en l'organització de les dues etapes de la Volta Catalunya. Finalment es van fer també les distincions cap a la modalitat del tir i un sentit homenatge a la trajectòria de Ramon Pérez, cap de la Policia Local de l'Escala , amb placa i vídeo inclosos.
En el torn dels parlaments, Juanjo Jarillo, sots-inspector de la policia local feia especial èmfasi en la necessitat d'autoprotecció dels agents
Ramón Pérez, Cap de la Polícia Local de l'Escala, començava el seu discurs posant la Policia Local al servei del nou consistori sorgit de les passades eleccions municipals
Al mateix temps que reclamava que la policia se senti propera al ciutadà
Pel que fa als representants del consistori, Robert Figueres avançava que seguirà com a regidor de la Policía Local
I demanava compromís i proximitat als agents
I Josep Bofill, alcalde de l'Escala incentivava a que els i les policies s'integressin a la vida social de l'Escala
Posant també èmfasi en la millora del civisme per part del ciutadà, com a punt clau per una millor convivència
L'acte finalitzava amb un refrigeri per tothom, un punt de trobada per els diferents agents i cossos policials, en una feina que fa prou difícil trobar moments per reunir-se i posar en comú experiències i moments.