Publicitat
Publicitat

Buhos, La Fúmiga i més al Festival Ítaca l'Escala per Setmana Santa

Buhos, La Fúmiga i molt més a l'estrena del festival Ítaca de 2022, que donarà el tret de sortida a l'Escala per Setmana Santa de l'any vinent. El festival  també ha anunciat concerts de Goran Bregovic  a Girona i Oques Grasses a l'Estartit. Les entrades ja són a la venda.

ÍTACA, Cultura i Acció desembarcarà a l'Escala el proper mes d'abril per celebrar la ‘Santa Gresca’.Serà dins els actes de celebració  del desè aniversari del festival de música de l’Empordà, el 16 i 17 d'abril, en plena Setmana Santa.El 16 actuaran Buhos i La Fúmiga, que presentaran els seus nous discs, amés d'un artista convidat que s'anunciarà properament. L’endemà, el 17 d’abril, l’ÍTACA L’Escala programarà un concert familiar del que també es donaran detalls properament.Tots els concerts del cap de setmana es faran a la zona de barraques.

A banda dels concerts de l’Escala, l’ÍTACA ha anunciat també el concert de Goran Bregovic el 12 de maig a l’Auditori de Girona, i l'actuació dels Oques Grasses, que és el primer grup confirmat de l’ÍTACA SANT JOAN de l’Estartit.Les entrades pels concerts anunciats ja es poden comprar al web del festival: www.itacacultura.catLa d'enguany és una edició ben especial del Festival.Des de l'ajuntament de l'Escala s'explica que es segueix apostant per disposar d'ofertes adreçades al més joves.D'aquesta manera l'Escala es converteix també en un referent pels joves de poblacions de l'entorn.



© 2025 canal10.cat - Avís legal - Contactar