Publicitat
Publicitat

Avui se celebra el Dia Mundial de la Ràdio

Avui se celebra el Dia Mundial de la Ràdio i toca reflexionar sobre l'estat de salut d'aquest mitjà de comunicació. A l'Escala, la ràdio local va obrir micròfons l'any 1984 i, actualment, gràcies als avenços tecnològics i a la feina de la Xarxa, es pot dir que es troba en un bon moment.  

Avui, 13 de febrer, se celebra el Dia Mundial de la Ràdio. No fa pas massa anys que existeix aquesta efemèride. De fet, la Unesco va fixar aquest dia només fa 6 anys. L'objectiu és ajudar a difondre la tasca que fa la ràdio i promocionar el prestigi d'aquest mitjà de comunicació que està sobrevivint de manera exemplar a tots els canvis històrics, socials i tecnològics gràcies a la seva gran capacitat d'adaptació. A l'Escala, la ràdio local va obrir micròfons l'any 1984.

Uns inicis que recorda molt bé el col·laborador Joan Brugués, director i presentador del programa històric "Sons a cau d'orella".

En els últims anys, els avenços tecnològics han revolucionat la manera de fer ràdio i també la manera d'escoltar-la. I es pot dir que el mitjà es troba en un bon moment.

 

I per celebrar avui aquesta festa major particular, el programa La tarda, de la Xarxa de Comunicació Local, i en què des d'aquesta temporada també participa Ràdio l'Escala, es dedicarà al Dia Mundial de la Ràdio amb entrevistes i reportatges.



© 2025 canal10.cat - Avís legal - Contactar