Els gols de Maha Konteh, Henry Gilham i Pol Bastidas mantenen al FC l'Escala a la posició més alta del grup 1 de la Primera Catalana. La victòria per 1 a 3 al camp del Vic confirma el gran estat de forma d'un equip que ha patit molts canvis a la plantilla i també al cos tècnic durant aquest estiu.

El primer equip del FC l’Escala es fa gran al camp del Vic i és que els d’Arnau Sala i Toni Sánchez han donat la sorpresa. Victòria per un clar 1 a 3 en un dels camps que pocs equips, com el del Manlleu, hi puntuaran. Els blaugranes continuen líders, compten els partits per victòries, 3 de 3.

Abans del descans, els d’Arnau Sala feien el primer. Maha Konteh trobava forat a la porteria defensada per Ivan Fuentes. Konteh marcava el tercer gol contra el Palamós i aquesta jornada el primer contra el Vic. De fet, ha estat la primera titularitat del dorsal 9 de l’Escala. 

Només començar la segona part, penal favorable a l’Escala. El porter Fuentes fa falta a Henry Gilham a l’interior de l’àrea. L’àrbitre ho va tenir clar, ja que estava just al davant de la jugada. Penal, per cert, sense mostrar targeta al porter. Gilham envia la pilota cap a dins. Segon gol del dorsal 10.

I el tercer gol arribava poc després. També va ser a pilota parada, aquesta vegada de córner. Marc Marí el treia i rematava Pol Bastidas, xut amb el peu esquerre i la pilota entra a poc a poc cap a dins. L’ex del Figueres s’estrena amb l’Escala. 

I el gol de l’honor del Vic va ser un autèntic golàs, Ignasi Armengou superava a Nacho Ferreti. Xut amb el peu esquerre des de fora de l’àrea quan faltaven vint-i-cinc minuts per arribar al final. El marcador ja no es va moure més. Gran victòria de l’Escala a l’Hipòlit Planàs.

 

I el que s’ha perdut aquest partit, per sanció, és el capità Ignasi Massó que la setmana passada coneixia que estarà allunyat dels terrenys de joc durant tres partits. Aquest ha estat el primer, no podrà jugar aquesta setmana contra el Lloret ni tampoc d’aquí a quinze dies contra el Banyoles.