De març a juny, l'Ajuntament de l'Escala engega un any més la campanya de control d'ous de gavians. Un servei gratuït que s'ofereix al ciutadà amb l'objectiu d'evitar la proliferació d'aquestes aus, que són molt territorials i poden ser agressives amb les persones i altres animals.

A principis del mes de març va començar la campanya gratuïta que impulsa l'Ajuntament de l'Escala per controlar la proliferació d'ous de gavians en teulats i terrasses d'immobles privats. S'allargarà fins al 30 de juny, quan ja no es poden enretirar els ous perquè molts ja han covat. 

A més del control dels ous de gavians, la campanya també inclou les captures de coloms. Tothom que necessiti el servei, pot posar-se en contacte directament amb l'empresa Falconers Iberia o bé a través de l'Ajuntament de l'Escala. El personal de l'empresa és expert en el control d'aus molestes i no produirà cap tipus d'alteració en les estructures de les edificacions.

A més d'aquesta campanya, durant l'any l'Ajuntament de l'Escala també té contractat un servei per fer fora els gavians de la zona de la sala polivalent i del port, per evitar molèsties als veïns i a les embarcacions.

Es pot contactar amb l'empresa Falconers Iberia de 10 a 12h del matí trucant al telèfon 650.197.240 o bé enviant un correu electrònic a l'adreça falconersiberia@gmail.com.