Uns 140 nens i nenes participen a les curses infantils de la vigília de la Marató. Es van córrer dissabte a la tarda pel passeig peatonal d'Empúries.

La marató d'Empúries vol arribar a tots els públics i ja fa tres anys que la vigília de la prova gran es programen les curses infantils. Amb sortida i arribada al davant de la platja del Portitxols, els nens i nenes inscrits, un total de 140, recorrien un tram del passeig en direcció a Empúries i tornar fins al punt de partida.

Els més petits petits, nascuts entre els anys 2008 i 2009 feien un tram de 800 metres. Els guanyadors van ser Bilal Jadaoudi i Júlia Verdú. En la segona categoria, per als nascuts entre 2006 i 2007, corrent una distància de 1000 metres, els guanyadors van ser Pol Guillén i Paula Cepeda. A la tercera categoria, la dels nascuts entre 2004 i 2005, ja corrien 1400 metres i els guanyadors van ser Issam Jdaoudi i Paula Hernández. Els més grans, nascuts entre 2002 i 2003, corrien 1800 metres. Els guanyadors van ser Jan Blasco i Queralt Lecina.

La participació era més nodrida com més petits eren els atletes. Tots ells rebien una samarreta com a obsequi.